19/3-11

Grattis! Vill jag säga till min kära lilla syster Ellie som fyller tolv i dag! <3

I dag har vart en bra dag, om man bortser från att jag gick upp as tidigt och inte kunde somna om!
Åkte runt elva tiden hemifrån sen vid halv tolv träffade jag fina Vela i brommaplan och så Fuck vi tillsammans upp till hennes skola (Kristofferskolan) för att kolla på deras tolvors redovisningar, jag känner typ halva den skolan.... hm...

Dom var jätte duktiga och allt vår verkligen så individuellt och kreativt!

Sen när alla redovisat klart kommer någon smart person ur ljusgruppen*
Att "nu när vi har projektorduken uppe och allt kan vi väl spela Wii och X-box360 och lyssna på musik. Oerhört bra idé må jag säga, det var jätte kul, jag hade det iaf toppen och jag tror att alla andra också hade det!
Tack för en underbar kväll! <3

Just nu är jag och Vela på mitt rum, båda är ganska tysta, båda är ganska trötta. Men det för inget för det fungerar bra att sitta här och prata lite halft ändå. Socialt fast inte socialt.
Hon lägger upp bilder från dagen och, ja. Det är nog ganska självklart... ehehe...
Jag lånade hennes kamera och lyckades ta en riktigt bra bild på hennes händer i hjärt form med en grön lämpa bakom som lyser i taket.

Nä, ni tror jag att det börjar bli dax att sova, jag är trött och det är en dag snart igen.

* ljusgruppen är ett gäng elever från kristofferskolan som åt ljus, ljud och scentektik intresserade som av egen vilja hjälper till under spel m.m

Kram //Cora <3
Published with Blogger-droid v1.6.7

No comments:

Post a Comment