21/4-11

Hei! <3


                          Ja, en jätte muppad bild! Men villa bara visa mitt hår! <3 Minndes inte att det var så!                S                Saknar det lite, men inte färgen, benan eller luggen, det var mupp, men längden och lockarna! <3


Har haft en jätte bra dag i dag! :D
Jag åkte till Portugal och träffade större delen av familjen Gustavsson (dom bits). Först promenerade vi lite, sen kom en viss Ante på den jätte dumma/jätte bra idéen att vi skulle back klättra!
Ja, nu kommer vi bara till den lilla detaljen att jag har höjd skräck... Om inte kalla det höjd fobi....
Men i alla fall så klättrade dom först, jag kollade på och typ dog lite (ehehe ^^') sen så var det ju så klart min tur, det tog en stund innan dom lyckades tvinga mig!
Så jag började klättra, nervös som in i helvete och helt skakig, samtidigt som jag inte ville visa det, så jag klättrade och klättrade och klättrade, och det blev svajigare och svajigare... Jag blev nerösare och nervösare, och skakade skit mycket!
Sen kommer dom på att Matte måste se! Så jag sitter där, sjukt högt upp i luften och svajar, skakar och tycker det är almänt läskigt sen, tillslut skakar jag så mycket att jag välter allt (innan Matte kommit ut) och det var så jävla läskigt!!
Ja... Sen kommer jag inte i håg mer än att jag vaknade på marken och Ante och Matte kollade över mig...
Ya! Men jag åter hämtade mig snabbt! (a)
Sen gick vi in och bakade Pizza! Det var asume, och gott! :3
Efter att ha bakat allt och ätit kollar vi på klockan... Då blev det extremt brottom att hinna med färgan! xD
Ja, en så hämsk/härlig dag har jag haft! Hoppas alla andra också haft det! :D <3

Kram//Cora <3

2 comments: