12

Twilight är en sjukt rolig film!
Hej, jag tänkte att nu när jag sitter och kollar lite halft på twilight en trevlig torsdagskväll och är full av skratt och energi ska man väl dra till med ett blogg inlägg? ^^
Folk verkar ha en tendens att bli sura på mig när jag inte bloggar xD Haha.

Anyway, I dag är det torsdag och det betyder (som vanligt) teater. Men i dag var det inte ens en vanlig Teater lektion. I dagvar det uppspel och vi har inte övat en enda gång med kläder! Hah, allting känndes så där och vi körde endast en italgenare innan, och hann inte ens köra allt! Näst in på skratt retande...
Men det verkade som att det gick ganska bra förutom att det gick super fort alltihop.
Vi kommer att ha ett annat uppspel på nationaldagen den 6 Juni, i björklundshage, kom gärna och kall! (a)

Efter uppspelet hade mamma bjudit hem två kompisar till familjen, jag fick en present (hehe ^^) och dom åt middag här. Jag fick en turkos klänning, om ni är intresserade av att veta det och ett halsband med ett gils hjärta på! :D

Ja, sen ville Ellie (min lillasyster) kolla på Twilight och då tänkte jag "jag måste ju se den, annars kan jag ju inte kritisera den". Så jag satte mig ner och kollade på den med henne, jag satt och as gravade typ hela filmen fast att jag lovade att hålla tyst (i alla fall att inte kommentera) men den var så sjukt rolig att jag inte kunde hålla mig! x'D
Alla epic moment var fail, han glittrade, ingen (typ) dog, och allt i princip som dom gjorde var fail! Hade sjukt kul åt det i vilket fal som helst. Men om jag inte bara ska ge den dålig kritik så tycker jag att vissa gånger som dom filmade var sjukt bra, men jag kunde inte riktigt koncentrera mig på det eftersom jag skrattade sp mycket!

I morgon är det Fredagen den trettonde! :o Jag som är så klantig av mig (Miiniklant) undrar verkligen över hur det kommer att gå för mig! Fast jag har kommit på det att om jag har otur jätte ofta kanke jag har tur i morgon? :D Am i right?

Well, kan bara avslöja att jag saknar en viss person mycket just nu... På ett bra sätt! Kom hem snart! <3

Hoppas på en underbar fredag och resten av helgen!

Kram// Cora <3

No comments:

Post a Comment