15/6-11

Hej! :D

Har haft en bra dag i dag, kan bara säga det att jag sommnade klockan sent.. runt en sådär 02.15... Tidigast... :P
SKulle vara i Kristofferskolan klockan 09.00, men det failade totalt för jag och Vendela försov oss... Grovt, en sådär en och en halv timme... xD
Tror jag var där ungefär lika länga som jag försov mig, sen skulle jag möta Sophia syster vi brommaplan, men hon åkte med bussen dit hon var och möta henne där ist, det blev bra det med! :D
Sen gick vi till Ängbytorg och åt Pizza, omnomnom! >:3
Sen hem till mig och så hjälpte hon mig att packa! Gaah, massa saker man ska ha med sig, så otroligt jobbigt :( Men kommer att bli troligtvås bli underbar tid på Vässarö, våran ö, VÄSSARÖ! :D <3
Ska först på Solnas scoutläger, sen blir det midsommar och efter det Träkvistas kårläger (min kår dvs)... En och en halv vecka med finaste pojkvännen och två och en hlav med en massa andra underbara människor! :D

Så jag kommer att resa bort så kommer inte kunna lägga upp avrken vilder eller inlägg... Tror jag, kan ju hända att det går men det tror jag inte... :/ Men ni får se till at ha det så bra!! :D



Kram// Cora <3

No comments:

Post a Comment