Vaxholm/Waxholm

Ah, är det inte lika skönt att vakna av att soljuset som sipprar sig in igenom fönstret och långsamt rör sig mot din kind? Det tycker i alla fall jag!

Btw, sitter vid köksbordet på landet och känner doften av kronerskocka... Doftar ljuvligt! Ska bli gott att få äta den sen! 8D

I dag åkte jag tillsammans med min morbror, morfar och mormor in till Vaxholm/Waxholm för att handla och möta upp Chamsiine! Efter som att Jackie inte kunde komma tillbaka (D'''''': saknar dig!! D:) så bjöd jag åt Karin, vilket också är väldigt trevligt!
Har tagit en massa fina (eller hyfsat i alla fall) bilder i dag som jag tänkte visa, hoppas att ni blir riktigt avis, för jag har det toppen! :D

Chamsiine <3 Hon blir alltid lika bra på bild OvO

Jag och Jackie använde ju en ros när vi fotade, och det var ju synd att slänga den, så vi håller på att torka den! :D

Bubbelvatten! :3

Tea time! :D

Cup <3

En fyr utanför mjöljkö :) Lägg märke till att det sitter en mås på fyren xD (såg det nu xD)

Bååt <3

Vatten! <3

Kastellet vis w/vaxholm :D

Waxholm/Vaxholms hotell :P

Skylt :P

Fett coolt hus :o Jag vill bo där :3

Kul att se sånna här korgar i W/Vaxholm, känns lite utländst! 8D

Mer bilder i morgon (saknar få, men min dator vill inte mer av någon anledning...)

Kramar// Cora <3

3 comments: