Good morning sunshine, the earth says Hello!

Har just börjar kolla upp vad allt in för i sommar egentligen kommer att kosta... owo'
Känns som om den här sommaren kommer bli rätt dyr, men det är helt klart värt det! Tur att jag i alla fall har köpt UppCon biljetten och inte behöver oroa mig över det... ^^


Har suttit och latat mig mest hela dagen... Kollat lite på kläder och sånt. Orkade inte ens ta på mig vanliga kläder så drog på mig min kigurumi. Men det är fortfarande lov så jag får faktiskt vara lat! ^^ Gustav kommer hit runt två tiden, men då ska jag se till att ha klätt på mig, bäddat sängen osv. Någon måttar får det vara...Även om jag inte har någon aning om vad vi kommer att hitta på, men om vi nu skulle få för oss att gå ut så måste jag ju byta om... x) 


I morse när jag vaknade var jag så trött så jag bara slängde i gång datorn och hämtade frukost. Inte för ens för några minuter sen drog jag upp rullgardinen och såg till min förvåning att det var snö ute! xD
Hehe, snacka om att jag blev förvånad. Känns verkligen inte som att vädret i Sverige kan ta och bestämma sig för om det ska få vara vinter på vintern eller om det ska bli vår nu redan i januari. Kan väl hoppas på att det kommer lite mer och att det håller sig hela Februari också, men det känns inte som om det kommer hända. ><


Kramar// Cora <3

2 comments: