Så? Hur slutade kvällen?

Jo, kvällen slutade ganska bra trotts allt. Jag träffade fina syster Vendela och vi hade en tjejkväll! ^^
Helt urspårad och total flippad... Som vanligt! Men jag tror att vi båda behövde det, trotts allt. ^^
Vad vi gjorde tror jag är lite svårt att beskriva, men jag kan säga att det var flum, extremt, saker man inte bör säga i närhet av scouter och en massa annat! x) Tror jag visar några av bilderna som togs, med en för varning att det här inte är vackert! xD
Le pictures:

Haha, ibland undrar man ju...

Barbie....!

Det blev bara två bilder... Det andra var seriöst oacceptabla... xD Kanske en annan gång! ^^ 

Kramar// Cora <3

1 comment:

  1. Maw du är sockersöt^^
    Och ehm jag...ser ut som en blandning mellan barbie och ett psykfall-.-
    Men seriöst, tack för den kvällen, den var underbar<3

    ReplyDelete