Jag vill verkligen ha...!

Jag har kommit fram till en en sak, även om det var ett tag sen, men det vore jätte asume att skaffa en touch-platta!
Det vore minst tusen gånger lättare att blogga från olika platser och det vore dessutom skulle jag slippa att slösa så mycket batteri från telefonen, skulle kunna använda den som en telefon att susa och ringa med och sen använda plattan till att blogga, vara inne på Facebook, Dayviews och spela spel.
Jag vet inte vad för typ av platta jag skulle vilja ha dock, har aldrig prövat att använda någon android platta utan bara en IPad, skulle dock gärna pröva en sån. Jag vet inte, men det är något med Apples upplägg på skärmen på deras plattor och iPhones jag inte riktigt gillar, skulle nog därför trivas bättre med en med andriod i. Vet dock inte vilket märke eller så. Andriod plattor går även att göra mer personliga som jag förstått det, efter den långa diskussionen med min musik lärare som har en! ^^
Har sett en hel del personer som suttit med just samsungs plattor på tunnelbanorna och dem verkar ha en bra storlek, men som sagt, har inte hållet i en eller så... Får väl hitta någon butik där det går! ;)



Kramar// Cora <3

4 comments:

  1. Bloggar du från mobilen? Det är feeett jobbig ju!( I alla fall med min mobil) Jag bloggar från min dator :)

    ReplyDelete
  2. Jag kan blogga från telefonen, de ända är att bilderna inte placeras i mitten + att jag inte kan fixa bilderna i telefonen. Just när jag skrev det där så var jag inne på en IPad. :3

    ReplyDelete
  3. Jag tycker mest att det är jobbigt att skriva på mobilen.
    Jag vill kanske också ha en ipad, men kommer nog inte få en :p

    ReplyDelete