Shoppaholic!

Jag känner mig seriöst som en. Som ni såg köpte jag rte klänningar här om dagen och nu har jag även köpt ett par skor, ett par bloomers och två boleros! ^^ Känns asume. Helt okej lixom. ^^

Hade en ganska mysig kväll i går och även i förrigår. :3 Var hos kusinerna och firade två av dem och deras mamma. Vi åt god mat och satt och pratade om allt och kollade på en massa coola YouTube-klipp!

Bland annat detta:
 Minns inte om jag länkat till en av hennes videor förut men hon är riktigt duktig. Hon har varit med i American's got talet och kom trea i det. Som vanligt var det någon som sjöng som vann, men enligt mig är hon en solklar vinnare!

Sen tänkte jag posta de andra sakerna som jag köpt och inte visat:


En bolero från Baby the stars shine bright.


Bolero från Emily Tempel Cute.



Köpte även ett par skor och ett par bloomers, men dem ha rjag för till fället ingen bild på! ><
Ska starx åka i väg med älsklingen och kolla på present till mig (tydligen...o.o) och sen blir det till att plugga... Yeah. Älskar att gå i nian! ♥

Kramar//Cora ♥

No comments:

Post a Comment