07/2-11

Go kväll! ^^
Sitter med mina systrar och kolla på tv, "top model" på 3:an, kan vara kul att kolla på EN gång, men efter hundra pogram börjar det bli riktigt tråkigt, det händer ungefär samma sak hela tiden!
Men det är mycket mysigare att sitta med de andra och vara liite socialt, även om dom snarare är mer klistrade än sociala... :P
Sitter inte bara och kolalr på tv, faktiskt, jag chattar med min fina Sophia syster, super kul! :D
Hon och jag har just bästamt att jag ska hjälpa henne med ett bild och form projekt i skolan, ska ta bilder med henne inne i stan, har redan börjat fundera ut några platser! <3 Längtar!
Hm, det är något som saknas i min kopp... Nej, teet tog slut! :( *sadface*
Ni som inte visste det så är jag intresserad av tex, bakning, matlagning, trädgårdsarbete och inredning, upptäckte just att vi har fått hem tidningen "Allt i hemmet" En hyfsat bra tiding, men den jag tycker bäst om av inredningstidningarna är nog "Drömhem och trädgård"... Den är så mysig att kolla i! :D Tipsar er verkligen om det! Fast den är ganska så dyr... :/

Nä, ska man ta och plugga lite till i morgon? Nja, jag vet inte, men jag bör nog sluta skriva innan jag tråkar ut er totalt!
Hoppas ni får en bra dag!
Kram /Cora <3

No comments:

Post a Comment