9/2-11

Mahaha!
Nu har jag den nya mobilen, det blev en HTC Desire, den va bra och hade inte en så dålig batteri tid som en viss JOHANNA sa...-.-
I dag hade vi den första HK lektionen för läsåret! Jippi! Jag gillar HK, vi lyckades göra en jätte bra paj (ost och skink paj) som tog slut snabbast av alla! Känns bra :)
Sen något mer som känns bra är att jag vart och fått praopapprena på skriva i dag! Ska praoa på Vete-Katten en vecka, den andra får vi se... :3
Jag har tänkt på en sak. Varför har folk så svårt med att folk inte vill vara som alla andra? Jag menar, om vi tar mig som ett exempel, jag tycker om att ha på mig EXAKT det jag känner för, jag bryr mig inte om vad andra tycker, det viktigaste är väl att jag trivs? Men Vissa. Vissa har så otroligt svårt med det. Jag bara kan inte förstå det.
Som i dag. Då hade jag ett par väldigt pösiga byxor i vin rött, en svart och lila randig tjocktröja med öron (på luvan) och en randig lååång mössa. Folk kollade hysteriskt mycket och det var speciellt många i skolan. SJukt irriterande, men jag får se det så här: Tack för uppmärksamheten! :D
Nä, nu ska ja nog kolla lite på film eller något annat mysigt.
/Cora <3

No comments:

Post a Comment