17/3-11

Okej. Det här är INTE okej. Jag är påtok för tött. Jag vaknar halv åtta, kommer på, nej, jag ska ju med bussen klockan 07.57! Yay, springer runt som en yr höna, äter halv frukost, hittar ingen vanlig mat låda, så jag tar, en pytte liten lassange bit, som för övrigt jag ätit två gånger under veckan...
När jag åkt till rådmansgatan, och står och väntar på Jackie, så hoppar jag på tunnelbanan vi ska mötas på, men hon är inte där.... Jag ringer henne och då påminner hon mig om att jag är en halvtimme tidig! Så jag har stressat m.m i onödan. INTE okej. Hoppas verkligen att du haft en bättre start på dagen. Hoppas på att min blir bättre, vilket den borde bli eftersom att vi ska på två möten på praoen ( södra teatern ) och sen fortsätta med marknadsföra "ung filosofi" som ska bli redovisad på fredag med cheferna av Riksteatern!
I efter middag blir det teater som alltid, Yay, sen åker jag, Jackie och Vela (hon fick min andra gratis biljett) och äter hos Jackie, sen, bär det av till Södra igen, då ska vi kolla på Emil Jensen! :D gratis biljetter! :D
Börjar om en minut så jag hinner inte skriva mer, ha det braa!

Kram //Cora <3
Published with Blogger-droid v1.6.7

No comments:

Post a Comment