11/3-11

Hmm... Har hittat två filmer som jag vill se! "I am number four" (bio premiär 25 mars) och "Hur många lingon finns det i världen?" (bio prämiär i mars). Hihi!
En annan sak jag tänkt på är, jag är sur på sjukhuset i växsjö. För det första fick jag vänta i 5 timmar. För det andra tog det lång tid när dom gjorde det. För det tredje sa dem att det var båtbenet som var av. Men på åter besöket visade det sig att jag hade en spricka i handleden, jag har altså haft mitt gips i onödan! Skit kul, tack! Har för tillfället extremt ont... skippade gips för att det är så jobbigt...

Men man ska väl inte ta och hänga upp sig på sånt? I morgon ska förhoppningsvis min nya säng bli ihopsatt, kan hända att det blir till på söndag för att Mamma/Tomas köpte fel del.... Sen så ska jag med Sophia syster och leta sommar jobb, en riktig mys dag! :D <3

Ååh, jag hatar att vara skadad, saknar Cirkus träningen as mkt, får inte på tre veckor från och med nu. Brukar vara så himla flummigt och kul! Banden, poien, stretschningen...! Ska se till att bli bra snart! Vela, saknar dig o våra galna tillfällen!

En annan ganska intressant ska är att GLEE har börjat igen!! Det är typ fett azume, men jag är inte hemma när det sänds så ska typ försöka kolla upp om de finns på nätet,. borde det, för allt finns ju här.... säger bara, ALLT, kan hända på nätet.

Time to sleep! See ya! // Cora <3

No comments:

Post a Comment