02/03-11

Woho, Miiniklanten är på banan igen!
Har tillbringat första delen av sportlovet nere i småland! Blev med tvingad dit av mamma, vi skulle åka skidor i hästra.
Det hela började med att jag bara var allmänt sur för att jag missade en filmkväll och två kompisar, dessutom behövde vi åka bil i fem timmar! Yaay... inget som jag uppskattar!
Sen, redan första dagen, tänkte lilla jag: "Åå, jag vill pröva sowboard!" *hyr en snowboard och tar en privat lektion* efter två åk, ja då hamnar jag självklart på en IS FLÄCK! Skadar armen och hela dagen av slutas med fem timmar på akuten. Yippi! Åker trött hem med gips för båtben och handled...
Så, resten av dagarna var jag i torpet och gjorde absolut INGENTING. Tack för mackan!
Inte nog med att lovet förstördes en hel del, jo, veckan efter ( veckorna ) har vi prao, första veckan, den enda jag har gips på är ju självklart på den vecka jag praoar på bageri! Vete-Katten om någon är intresserad av att veta... KOMMER GÅ ÅT HELVETE! Men det är väl livet.... antar jag...

I morgon lär i alla fall bli en bra dag! ( trotts gipset ) Ska med mormor på bok rean och sen blir det filmkväll i träsket! Hoppas på mycket av den roliga filmen och lite av läskigt/sorgligt! Vill jätte gärna kolla på Coraline! Väldigt bra film, se den om du inte har det! ( Finns som teater och bok också om det är roligare)

Just nu sitter jag med en STOR kopp te i handen och lyssnar på bland annat: "What If - Emelie Atumn" och "May It Be - Enya" Båda låtarna är otroligt vackra! <3

Men nu ska jag kolla på film med familjen, ha det BÄST!!


En härlig bild från i sommras, bara för att jag längtar till sommaren! <3


Kram// Cora

1 comment: