22/3-11

Jag tycker att det är extremt vettigt att rita över större delen av pappret... Okej, kanske inte vettigt, men underhållande...
Hat haft en helt vanlig, lång, tråkigt Tisdag... Men vi har bytt schema så jag ajde åtminstone en rolig lektion i dag. Musik. Fast egentligen var det inte heller kul för min musik lärare sätter en massa press på mig... Jag råkar nämligen ligga sjukt nära ett MVG... VG +++

Men nu kom jag och min kompis Småfolk på att vi ska göra mitt musik inlälmnings arbete med hjälp av en inspelning på skiva. Hoppas verkligen att min musik lärare blir imponerad!

Lite så har by the Way, jag har börjat läsa "En liftares guide till galaxen" känns som en bra bok, men väldigt random... Så nu fick jag lust att läsa den.. Så det ska jag.
God natt!

Kram // Cora <3
Published with Blogger-droid v1.6.7

No comments:

Post a Comment