26/3-11

Sötaste lunch lådan ever! Finns på kawaii design kostar typ 189 kronor eller ca iaf. Ska köpa den någon gång.

Fortfarande hemma och sjuk... men är betydligt Mkt bättre nu! Kommer mig vara frisk till på måndag, eller det måste jag, ska ju klippa mig då... och på tisdag ska jag och Sophia syster till skansen och leta sommar jobb... eller vad jag ska kalla det...

Såklart blir jag sjuk vid fel tillfällen. I går tänkte några bjuda ut mig till Ekerö på typ film kväll och i dag är det Wii kväll på Kristofferskolan... Yay för att vara sjuk.

Funderar på att dra ihop en filmkväll eller något liknande nästa helg... Om jag lyckas... hehe.

Så, vad ska man hitta på i dag. Tror att det kommer bli, ligga i soffan, kolla på tv, dricka saft, ha tråkigt, dricka saft, titta lite mer på tv, dricka saft, klaga på att vara sjuk, dricka saft, gå på toa pga extremt mycke saft!

Kram// Cora <3
Published with Blogger-droid v1.6.7

No comments:

Post a Comment