25/3-11



Det är otroligt tråkigt att vara sjuk. Jag blir inte sjuk så ofta, men när jag väl blir det så är det såklart vid fel tillfällen.
I morgon ska 12:orna ha redovisningar i Kristofferskolan och sen blir det tydligen spel kväll. Men om jag är sjuk i morgon också så... FÅR JAG INTE GÅ!! ;____;
Alltså, jag måste bli frisk, men verkar vara på bättringsvägen i alla fall.
Sitter just nu och äter nudlar, dricker sjukt mycket saft och kollar Disney channel. Japp, bra tidsfördriv.
Jag vill ha måndag, ska klippa mig. Dessutom kanske färga, men jag har fortfarande inte bestämt mig, vet inte ens vilken färg! Eller om jag ska.
Om du har förslag SÄG DET tack! :D
Tror jag ska klippa mig som på bilden, gillar den frisyren! ^^

I går fyllde Sophia Syster 18 år och jag skulle verkligen villl verkligen gratta henne för hon är verkligen en så fin stora syster! Hoppas du fick en bra dag i går, vilket det verkade som om du fick! :D <3

Fast i går var det inte bara Sophia som fyllde år, jag var på Göta Lejon och kollade på "Romeo och Julia"
Den var inte lika bra som jag förväntat mig, men den var bra. Det blev lite för mycket och sen tyckte jag att det lät som om dom läste innan till lite för mycket... Men eftekterna var asum!

Kram// Cora <3

No comments:

Post a Comment