20/05-11

Hellu! ^^

Jag har namsdag i dag. Caroline, Karolina och Carola.

I dag kass vi halv fri idrottsdag med skolan -.- Men det gick ganska bra i alla fall! :D
Några grejer jag minns vad det gäller resultat:

80 m: 12:38
Höjdhopp: 135 cm
Längdhopp: 4, 10 m
Kast med liten boll: 10,5 (xD)

Inte bästa resultaten, men med tanke på att jag inte tränar, ae ganska liten och fick ont så :P (y)

Alla idrottsdagar är alltid så otroligt långa! '-' Jag menar, vi slutar tre och jag tror vi har gjort ingen ting en timme och tio minuter. Ya!

Den ska parallell klasserna tävla (dem som är bäst) mot varandra och det ska man kolla på, jätte kul... Inte.

Tur att jag bor så nära i iallafall, tar typ två minuter hem, max. xD
Får se vad sim händer, men jag tror jag ska äta glass! :D
Btw så är Hedda skyldig mig sockerkaka.^^

Vet inte vad som händer efter skolan, ska kanske hem till Kusinerna!

Kramar// Cora <3
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment