3/7-11

Hej! 8D

Har vart borta i två och en halv vecka på den underbaraste ön, VÄSSARÖ! <3
Kom hem i går kväll, helt slut efter en skumpig buss resa, eller, hem kom jag inte. Jag åkte hem till min mormor och morfar där jag kommer att vara till på måndag då jag ska med dem och Jackie till landet! Mys.

Det är varmt i vattnet i mälaren, bara så du vet, riktigt skönt att bada! :'D

Jag har gjort en massa roliga saker, men det är svårt att berätta om allt, men jag tänkte länka till min dayviews (bilddagboken) sida där nästan alla bilder finns; http://dayviews.com/CirkusCora/492551016/

Jag har haft lite otur som vanligt, när jag var och klättrade så bestämde sig personen som säkrade att jävlas med mig så han släppte mig fallande från väggen så jag hamnade med mitt revben på ett grepp och har nu två spricker... yay.. Nä, men jag är glad ändå! :D

Sen gjorde jag en annan väldigt klantig sak, jag skulle gå ur en stoor kanot, men den var blöt för det hade regnat, så jag halkade och ramlade baklänges ner i vattnet med HELA regnstället på :P Nu har man prövat det också, det var kul :P Fast var lite plågsamt att ta sig upp eftersom jag hade spruckna revben.

Kan bara säga att jag var först på solnas läger, det var sämst! Dåligt väder, ingen struktir och ingen koll! D: Dom kunde inte ens hålla koll på spec maten... Vi vart tre pers som blev sjuka, så ja, jag åker aldrig på solnas läger igen! Hmpf.

Sen blev det midsommar firande! Det var grymt kul! Dans, skratt, sång, snack, spel och en massa andra saker! Mer om det vill jag inte säga, det får du ta reda på själv! ;D

Efter midsommar var det då dags för vårt egna kår läger i Träkvista! Yay! Det var 1000 gånger bättre väder, roligare ledare, struktur, roliga aktiviteter, spex, god mat, skratt och mycket udda tillstälningar! Längtar till baka trotts det fula läger namnet "smile" ( :) ) längtar till nästa kår läger!

Idag har jag vet med Jackie i stan, köpte an massa ruliga saker! :3
Köpte: En kavaj liknande sak i blå, en kofta i bege, en vanilj vit tröja med en vy över en stad i sepia, en vet linne tröja, ett par indian liknande skor och en väska, tror det var allt ^^ :P

Lite bilder då:















































Kommer ta bilder på dem i helgen på dem! 8D

No comments:

Post a Comment