~4th of July~

Åh.. i dag är det USA:s national dag! <3 Jag hade verkligan velat vara där, med tanke på hur mycket dom firar sitt land! Fatta att dom smäller av en massa fyrverkerier, äter god mat och umgås med en massa människor! :3
Jag skull inte bara vilja vara där för att se på allt folk och fota en massa, utan också för att jag vill resa!
Jag har inte rest så mycket i mitt liv, men jag vill och jag längtar till dess.
Fram för allt vill jag besöka LONDON, i England, men det finns en hel del ställen till som jag vill och gör en massa, inte åka på en så kallad "svenne" semester dör man bara ligger på en strand och sölar hela dagen, jag vill självklart gör sånt också men jag är mest ute efter att se hur det ser ut i andra länder och inse hur stor skillnaden faktiskt är. För jag tror till exempel att Sverige är ett ganska häftigt land om man åker från typ japan, England, Indien eller vad som helst, men om man ser den varje dag blir man ju inte så impad... Jag menar man har ju sett allt... .-.

Men i dag har jag i alla fall tagit mig hela vägen ut till skärgården till en ö som heter Mjölkö där vi har sommar ställe! 8D
Jackie, jag, mormor och morfar är här, sen kommer min morbror på onsdag! Wihi!
I dag har det inte hänt så mycket, men jag hoppas på bättre väder i morgon och mycket fotande av olika stilar, växter m.m! ;D



Ha det så braa!
P.S Förlåt för att alla bilder failade totalt i går, men jag kan inte göra något åt det... tyvärr... :/
Kramar//Cora <3

No comments:

Post a Comment