A day with photo

Yay, fota, det tycker jag ju om! :D
Jag och Jackie har fotat olika outfits hela dagen (går det? - svar; ja) och det har vart jätte kul... vi fick slut på fantasi i slutet och någon stans i mitten var vi hungriga (tror jag?) och blev jätte flummiga! xD So tipical us! xD
Jag tänker berätta lite om bilderna under dem, så här kommer delar av dem, dom som bliv snyggast! 8D

Första bilden är på mig, Cora, i Country Lolita 8D

Också mig i Countru Lolita ^^

Coutry Lolita :D <3

Jackie i Kodona <3

Mig i Country Loltia <3

Moi, Country Lolita <3

Jackie i Kodona 8D 

Sötaste Jackie (igen ^^) och fortfarande i Kodona! :D Söööt <3

Mig i Alice Lolita, fast det syns inte så bra på den här bilden :P

Alice Lolita! :D (tror inte den lolitan finns på riktigt, men jag kunde inte komma på vad det här är för stil så jag och Jackie hittade på en :P)

Jackie i en outfit med Alice tema (hon med ^^)

Alice lolita i Sugar pose! :D

Alice tema, Jackie kör också på Sugar pose 8D

Little miss Cora med Little Rabbit ^^

Little miss Cora, "beautiful rose..."

Jackie, prinsessa? "Why did he have to leave me?"

Little miss Cora and Little Rabbit <3

Little Rabbit ~Photo Story~

Little miss Cora and Litte Rabbit ~Photo Story~

Litte miss Cora and Litte Rabbit ~Photo Story~

Little miss Cora and Little Rabbit *hug* ~Photo Story~

Little miss Cora and Little Rabbit, Happy ending! <3 ~Photo Story~

Dance until the world ends! Little miss Cora and Little Rabbit <3

Princess of dark <3 Jackie, vackra varelse! <3

Wink, wink. Little miss cora and Litte Rabbit <3

Tihi <3 Litte miss Cora and Littkle Rabbit ^^

Woop, woop! Jackie! 8D

Smells wonderful <3 Classic Lolita

Tackar! :3 Classic Lolita <3

"God morning Sunshine, the erth says Hello!" Jackie ^^

Day of thinking. Jackie <3

Classic Lolita <3

"Thank you for the dance" Classic Lolita <3

Jackie goes have derp face! 8D (hon trampade på en snigel xD)

"I would never hurt you" Jackie <3

Wanna play? <3 Jackie



Det där var nästan alla bilder, eller från varje outfit i alla fall, men nu vill inte min dator lägga upp fler så ni får fler i morgon förmiddag (tror jag)! Hoppas eran dag vart bra! 

Kramar// Cora <3

No comments:

Post a Comment