A day with sun! ☀

Morgon världen! ^^
Det är alltid lika skönt att vakna till solsken! 8D
I dag står det foto på schemat, igen? Japp, har några nya idéer och vi har dessutom blivit ombedda att ta oss til ångbåtsbryggan (där man kommer om man tar vaxhokmsbåt) och hämta vatten där, så, varför inte ta med kameran på vägen? :D

Så, ,lite bilder från i går som aldrig kom upp:

"Jag ska bli kung när jag blir stor!" 

Mario Pose :3

No-one gonna harm you, not wihle om around...

Little miss Cherry <3 Jackie

Twink Twink, Little Cora :3

Here I am, just like i want to be!

 
A red rose, it was for you<3

Study <3

Mådte bara berätta om JAckies kommentar xD :"Hålla, kan ingen snygg kille komma och hjälpa mig??" Flum

Man kanske inte behöver överdriva i mängden böcker... :P

Tihi, moi! :P

Haha, en ganska okej bild för att vara en bilde som bara råkade bli om man säger så xD

I want to be a pirate! >:3

School outfit! <3 Love it!

Här är lite av mina nya kläder som jag köpte i veckan ^^

Vi var lite flummiga också... :P

En till bild på kläderna ^^

Snuuuuuurr! :D

Skate style ~

Söta Jackie... <3

Så, då var alla bilderna från gårdagen uppe (dem bästa i alla fall) blev en hel del! :D
Jag ursäktar att inlägget blev så sent, men förklaringen på det kommer i nästa inlägg! 


Kramar// Cora <3

No comments:

Post a Comment