Omnomnom, god lunch! :D

Okej, ska bara börja med att säga att jag åt en super god lunch jätte god var den:

Nu är du lite avis va? :P

Har inte gjort så mycket i dag men har kollat på lite kläder och accessoarer på kawaii design och bodyline! :D Här kommer några grejer som jag verkligen vill ha!! :o

Omnomnom, vill ha! :o

Maaaw >:3  [Kawaii Design, 89 kr] 


Okej, *andas* GAAAH, älskar den, ge mig! >:3 [Kawaii Design, 549 kr]

Udda, men så söt *o* [Kawaii Design, 499 kr]

Det här är dem sötaste halsduken jag någonsin sett! :D <3 [Kawaii Design, 249 kr] 

MISO <3 [Kawaii Design, 299 kr]

Well yes i am.... [Kawaii Design, 299 kr]

Stitch! <3 [Kawaii Design, 59 kr]

Söt lunch låda :3 [Kawaii Design, 139 kr]

Så otroligt gulliga grejor :3 [Kawaii Design, 219 kr]

Asså, jag dör! *o* [Kawaii Design, 229 kr]

Älskar kjolen <3

Okej, när jag har penagr ska jag köpa denna! :D

En otroligt söt kappa som jag tror att jag ska köpa till vintern :)

Har kollat in den här ganska länga, jag gillar den! ^^

Behöver en underkjol... Min är förstor... Denna verkar bra :)

Blus att ha till kjolarna :D

Så söt klänning och sen så baskern till *o*

Och sisst, och minnst, de blåa elelr rosa? Vet inte, men jag tror att det blir stor shopping sen när jag har pengar igen! ;)

Kramar// Cora

No comments:

Post a Comment