ZzzZz

God morgon! *gäsp*
Börjar morgonen på att bjuda på en gammal bild, från sexan xD (jag vet att bilden hamnade åt fel håll, men det gick inte på något annat sätt! XD)
Hade både glasögon (har dom fortfarande men inte på mig...), tandställning, rakt hår och blont hår! :o (nej det var inte färgat...)
På bilden sitter jag i mormor och morfars bil undertiden vi är på safari på Kolmården :D *sakna den tiden*
Jag hade dessutom ganska många asumness kläder då som jag inte kan ha nu... :'c
Och jag kommer i håg att vi bodde i lägenheten bredvid skolan då! Gillade verkligen den även om det var lite jobbigt att dela rum med Ellie (min lillasyster)...
Gash borde verkligen gå upp nu så att tids rytmen kommer rätt och så att jag hinner läsa ut alla böckerna! Tiden rinner ut...

Kramar// Cora <3
Published with Blogger-droid v1.7.1

No comments:

Post a Comment