Sol, moln, sol, mol, sol, moln, regn!

Väder har verkligen vart konstigt i dag, kunde inte riktigt bestämma sig över hur det villa vara, i ena sekunden var det strålande sol, andra sekunden moln. Ena sekunden vindstilla, andra sekunden storm. Och helt random ösregnade det och nu helt plötsligt sol igen... Om vädret ska hålla på så här kan jag förstå att metprologerna har det tufft! *medlidande*

Just nu sitter jag och försöker planera en resa till London med Jackie, min mamma och hennes mamma Liselott! :)
Kan säga att göra allt jobbet själv är ganska svårt, även om jag lär mig mycket. Hoppas bara att vi bara behöver spara ihop pengar till oss två och inte alla fyra, kommer bli så otroligt dyrt om man ska betala flygresa, bussresa till flygplatsen, mat, boende, aktiviteter och shopping för fyra Pers varav det är två som fixar pengarna. Och kanske ska tillägga att verkan jag eller Jackie har ett jobb... Men vi får se, hoppas på att det löser sig. Har i alla fall hittat flygresor med bra pris till London med Ryanair, hittat ett bra hotell som heter Westpoint Hotel och ligger ganska nära Hyde Park! Tre stjärnigt och ser otroligt fräscht ut! ;), och sen har jag hittat en musikal vi kan gå på som heter "The Lion King" som jag tror alla känner igen! Hoppas verkligen att de andra vill gå på den och att den finns kvar när vi väl ska gå på musikal!

I dag har jag gjort... typ ingen ting, mest suttit och kollat på kläder från bland annat bodyline! Om ni vill se kan ni besöka min sida på DayViews! http://dayviews.com/cirkuscora/
Blir så när jag är på halv taskigt humör och är ensam (ingen kompis dvs) på landet, sitter bara och ja.. gör ingenting i princip! Det jobbigaste är att jag vet att det finns grejer att göra hemma som skulle ha gjort att jag kunde bli av med min pengar skuld! Skulle verkligen behöva det, mår typ skit av att ha den! ><
Men aja, till helgen kommer jag kunna köra!

I morgon åker jag hem! Runt typ ett så kommer bli skönt att inte ha så mycket dö tid :P
Och i morgon är det premiären på Harry Potter! Sista filmen! Det är så sorgligt :'( Men det ska bli grymt kul att se den! Vet inte hur den slutar! :o (har bara läst det två första böckerna)

Sen på torsdagen så kommer jag att åka med min pappa, lillasyster Ellie och lillebror David till Leksand och vara på deras vatten land och sen tälta där en natt! Kommer hem igen på fredag och då kommer även min storebror Erik hem med en kompis som också heter David samt mamma och Tomas ^^
Fullt hus med andra ord, medan jag själv kommer springa runt hela huset och städa!
Kommer inte vara lika uppdaterad under tiden, kommer varken ha tillgång till dator eller ha tiden! Men Bilder och berättelse kommer sen! ;)

Och nu så två bilder från dagen, inget märkvärdigt, men i alla fall!:

Mitt söta linne jag hade på mig i dag! :3 Villa ha lolita men dem har åkt hem till mormor och morfar...

Min drink i dag! ;) Nä, min saft :P
Det... Um.. Ja, aningen delade vädret ^^

Kramar// Cora <3

1 comment:

  1. Alltså, jag har personligen ingen lust alls att se på "The Lion King". D:

    ReplyDelete