Soool 8D

Tjo alla som sitter inne och tråkar framför datorn! (Men vänta, det gör ju jag med... Anyway) I dag har det vart en dag med strålande sol, perfekt temperatur i vattnet, en massa flummiga kommentarer, massa skratt, oerhört mycket saft (hala dagen gick nästan åt att gå på toa ewe) och en massa läsande! 8D
Har läst i "Den äldste, serien arvtagaren, andra boken" och sen gjort ett korsord (tro det eller ej, men det är sant :O kanske ska tillägga att jag klarade det helt utan hjälp!! ^^ *stolt*) Har 4 gånger och sammanlagt tre timmar! Super härligt, lita kallt som första reaktion men sen är det faktiskt riktigt skönt, då kan man ligg i ett bra tag och göra en massa random och flummiga saker med Chamsiine xD Typ försöka paddla i en uppblåsbar bår, försöka sätta sig på en jätta stor badring, hoppa roliga hopp och en massa annat! xD

Efter att ha blivit propp mätt på middagen (mormor matar en en massa :P) så sitter jag med Chamsiine och kollar på "Postkodskampen" Um... Jag kan inte fatta att man vill skämma ut sig så mkt in för folk xD Men det är ruligt att kolla på :3
I morgon blir det nog en foto runda runt ön, tror det kan bli nice! 8D

Men nu ska jag konsentrera mig på annat, ha de så bra xD












Ha det så bra! ^^

Kramar// Cora <3

No comments:

Post a Comment