Summer...

God kväll, har haft det otroligt mysigt! Sitter på en liten ny byggd altan i trä, grå målad, så att man har en bra utsikt över tomten, hus taken, skogen och vattnet... Chamsiine och jag sitter och pratar om tider förr, ( jag vet att jag låter gammal ) den tiden man lekte. Vi båda två saknar den! Alla äventyr, dom är som bortblåsta. Med vinden. Jag hade ett sant otroligt överflöd av fantasi, (har ganska mycket nu med men aja) kunde roa mig på en sten i fler timmar innan jag förflyttade mig en millimeter. Har så Manga på hittade historier som oftast virvlar runt i huvudet på mig när jag sitter själv och bara filosoferar, kan än i dag sitta i.timmar och roa mig med.att bygga på historierna, fast bara i huvudet... Ska mig dra på lajv någon gång, tror jag kan tycka det är kul.

Anyway, har haft en ytterligare dag med solx bad och en massa läsande! Vi fick även hit lite gäster i dag en mamma, en pågå, lille bror 8, storebror 10. Små killarna sprang runt och shoade och shimmade med allt möjligt och jag hat knäppt en hel del bra bilder på dem, ni får se dem senare, har inte haft tillgång till dator i dag vilket har Vart väldigt skönt! (kör på mobil blogg)
Åt en ganska trevlig middag med gillat kött, ungslagad potatis, bea, sallad och till efter rätt en melon och jordgubbs sallad med mörk chockad och kex! 8D (som bilden visar ^^)
Funderar på att gå och lägga mig ganska snart, både jag Chamsiine är ganska trötta och vill gå upp i en hyfsad tid i morgon, som är sista dagen dör henne här på ön... :(
Sen dröjer det innan vi ses... Men sånt är livet på sommaren, kommer i alla fall träffa en hög med andra roliga och underbara människor! :D

Sov gott och må stjärnorna vaka över er <3

Kramar// Cora <3
Published with Blogger-droid v1.7.1

No comments:

Post a Comment