Swocsh, boinog bang!

En helt vanlig dag? Nä, såna dagar verkar inte ens finnas i mitt liv :P Tur det, fatta vad tråkigt annars xP
Men vi började med vanliga schemat i dag i alla fall, det var helt okej. Massa info på en gång bara... Insåg också någon gång under den vevan att jag så inte kommer klara matte nationella i matte... YAY .___.' Men om jag får som jag vill blir det lite extra matte också vilket gör att jag förhoppningsvis lyckas... Hm, nu sa jag emot mig själv xD Fail.

Juste, vi hade gympa i dag, det var typ random. Vår ug blev delad i två så Jackie och Tisdag gick till andra sidan. Jag blev själv med en massa skumma typer jag inte trivs med. Kände mig ganska jätte obekväm. Men i alla fall, först lekte vi en skum lek som jag inte ens orkar för klara för den var ändå inge kul. SEN kommer den roliga biten av detta. Vi lekte en lek som då heter Swocsh, boing, bang! Man ska skicka en swocsh åt ett håll, och så följer folk efter, annars så skickar man en boing till personen som skickade swicshen så skickar man tillbaka swischen/swocshen och då fortsätter den åt andra hållet, alltså det hållet den kom från. Sen kan man även skicka en bang. Så pekar man med händerna som en pistol på någon och då kommer den personen att behöva skicka en swocsh åt ett valfirtt håll. Och så håller leken på till någon klantar sig säger fel eller gör fel rörelse. Då åker man ut. Haha, ja det var ganska random.... Och detta gjorde vi på gympan .__. xD

Efter skolan åkte jag och Jackie hem till henne där jag ska sova under två dagar ^^ I kväll blidde det film kväll med, Pirates of the Caribbean (ettan), halva kill bill och en hel del avsnitt från The big bang theory ^^
Kan säga att jag och jag är riktiga te missbrukare. Vi är inne på våran fjärde kanna. Och vi är två pers, ja xD
Men te är gott, savvy? OvO





Gamnla bilder, men aja, tycker dem är helt okay så ja :P Bli kanske nya i morgon :P 

God natt allihop, dax för mer tv! :D

Kramar// Cora<3

No comments:

Post a Comment