Kaoz

Nä, kanske inte kaos nu ljuger jag.
Inte för att det hänt något speciellt, jag bara gillar ordet. Det vara flum. Sitter hemma hos Jackie, i hennes lägenhet. I hennes vardagsrum. I hennes soffa och kollar på tv medan jag skriver här. På tv:n är dte något som jag inte vet vad det är. Ingen som intresserar mig speciellt, inget jag sett förut, Orden bara flyger förbi, dom verkar inte prata om något speciellt så varför ska jag bry mig?
Jag har druckit jätte mycket i dag. Men blir jag full? Nä. Varför skulle jag vilja det. Jag bryr mig inte. Saft ftw. Varför skulle jag vilja gå på en fest där alla dricker utom jag. För att jag inte vill. Tur att jag inte är lika blond inside som dig. Hade jag vart det, hur hade det då gått? Vad hade folk tyckt om mig? Hade jag någonsin ändrat mig.

Hejdetvarbaraenlitentankesamlareförjagahrtänktpåmassarandomstuffidag '-'

HEJ :D Denna dag ahr vart en helt okej torsdag med tanke på att teatern inte startat än ^^ Och vet du? Det är fredag i morgon! :D Det vara typ asume ^^ Bara så att du vet det :P
Tror den här helgen kommer vara fett asume :D Det jobbiga är bara att vi tydligen är usla på att komma på vad man ska äta x) Men det löser sig så klart. För jag är BATMAN!! Hej.
Kommer att ha HK som sista lektion i morgon, känns bra med tanke på att vi slutar klockan 15.40... På en fredag xD
Juste, har vart på biblioteket i dag, lånade tre böcker på engelska (wtf??) och när vi var där kom först en tant fram till oss och ba: "Vilka roliga hattar, Riktigt fin" sen gick hon. Sen kom en bibliotikarie och ba:"Ni har så häftiga kläder! Är det er egen stil eller heter den något?? :D"
Hehe. det var flumm^^
ZzzZz, fett med trött. SOVA! :D Natti natti ^^




Kramar//Cora <3

No comments:

Post a Comment