Dålig hårdag-ilandsproblem?-Oja

Hola amigos.

Yeah, har hicka, haft det större delen av dagen och det är så sjukt jobbigt! Savvy? -.-
Har haft två trevliga dagar på rad här :3 I går så var jag och Gustav hemma hos min pappa och var hundvakt till Frodo (kanske förövrigt ska säga att jag tydligen fått en hund.. Han är hel svart gatukorsing, jätte feg, äter som en gris men är förövrigt väldigt söt ^^)Det var allmänt trevligt även om Frodo inte verkade tycka om Gustav =/ Tur att jag gillar honom då :P
Efter att vi vart hundvakt drog vi oss till mamma och var här en stund, sen kom vi på den random och helt oförväntade idén att ja, varför kan inte Gustav sova här? :D Yeah, så han gjorde det ^^ Myyys c:
Sen i dag efter skolan var slut åkte jag till honom ^^
I morgon är det torsdag, Det är asume! :D *längtar*
I morgon har vi halv hemstudie dag så vi slutar kvart i ett (vilket är typ en timme innan Gustav ens börjat xD) och då ska jag och Jackie åka till blackeberg för att hämta hennes sweeney todd peruk = mig sneeeel hest :3 Sen blir det lunch ngn stans och sen teater!! :''D Första teater lektionen för terminen, omg, yaaay :D Kommer typ spamma med en massa om vad vi gjort om jag orkar :3

Sen är det snart dax för tokyo expo i stockholm :D Hoppas verkligen min beställning på kläder från bodyline (japan) kommer hinna hit i tid, typ senast fredag! För då kan jag ha dem på mig... hoppas, hoppas, hoppas!! Blir kul ändå, fast ruligare med nya kläder :3
Men ska lösa familje grejor nu., hörs! :D





Gustav och jag bakande muffins/cupcakes i helgen. blev ganska lyckade ^^


Kramar// Cora<3

No comments:

Post a Comment