Sick and tired of this.

Hellu! :3

Är hemma i från skolan i dag. Är sjukt trött och hostar lite (fast det är inte för att jag hostar som jag är hemma...)
Jag har jobbat skiten ur på på sista tiden i skolan, bara för att hinna med alla läxor samt hinna med allt skolarbete i skolan som jag inte hinner med på lektionerna. Jävla skit skola. Ursäkta grodan.

Har just vart och handlat mat på Ica. Eller, ja tomatsoppa (<3).

Under den här dagen har jag gjort så himmlans vettiga saker xD (eller inte kanske...)
Jag har lockat håret, sminkat mig (wtf), målat naglarna, decorerat daglarna, fotat, handlat och lyssnar på en massa med bra ny musik :3

Här är lite av musiken:
http://www.youtube.com/watch?v=skZxb5sBoiU&feature=related

SHINee <3


Super Junior <3


Grils Generation <3


Kara <3

Ja, det var väl dom som jag verkligen börjat lyssna på, snubblade över några andra också men det var bara någon enstaka låt som var bra av dem enligt mig ^^ 
So, Fredag, Yay :D åker hem till pojkvännen i dag och sover där i natt, sen bet jag inte riktigt hur resten av helgen ser ut men jag antar att det ger sig x) Brukar inte vara så att jag får tråkigt under helgen, alltid en massa olika saker att göra :P 

Jag är verkligen proffs på att vara modell och ta ur smexiga foton... Eller kanske inte.

På den här bilden hade jag ett helt oacceptabelt ansiktsutryck, men den visade resten ganska bra ^^

Hehe, jag hoppar inte alls i sängen. *host*

Falling in deep. No. Light. Random.

Hoppar inte i sängen här heller. Nope.

Nu ska jag packa ihop mina grejer och dra till Gustav ^^

Kramar// Cora <3










No comments:

Post a Comment