Det är så logiskt alla fattar utom du. Och kanske inte du. Och du.

So =svårt. Jag fattar seriöst ingenting. Fast jo, kanske lite, men det lixom flyger in genom ena örat och ut genom andra. Tur att jag har första extra So lektionen i morgon c:
I dag har vi haft prov nationella, alltså inte riktiga nationella, utan det är ett gammalt nationella som vi får prova att göra för att vi ska få en uppfattning om hur det är. Tog sammanlagt 2 timmar och 40 minuter. Svenska och jag valde att ganska säkert drag och skrev en krönika på temat drömmar.

Jag vill bli rik. Nä, inte rik, men jag vill ha mer pengar så att jag kan köpa Lolita kläder från typ AP och bssb c:
Samt en speciell klänning från bodyline.

Har haft min nya väska i dag, den syns inte på bilden, men kan lägga upp en ny sen c:

I går hade vi orienteringsdag. Och jag överlevde, fast att jag inte kunde springa med Jackie och Tisdag, deras start tider var en halv tömmer efter så fick klara mig själv. Lyckades ta 17/25 och man lång på solklar MVG nivå redan på 20, var av 10 var G. Känner mig fett nöjd med mig själv då jag trodde att jag inte ens skulle klara 10 när dem så det, fick lite hjärt klappning när dem så det xD

Det är TORSDAG i dag c''': Längtar sjukt mycket till teatern fast att jag är helt mos i hjärnan efter i går och i dag. Jag längtar ju alltid men längtar extra mycket i dag c: Hoppas verkligen att vi gör något roligt, eller det gör vi alltid, men typ börjar med pjäsen.

Men nu måste jag kila, ska fixa en dator som jag ska få av skolan som vi lyckats faila med hela tiden xD

Chao!

Kramar //Cora <3

Published with Blogger-droid v1.7.3

No comments:

Post a Comment