I do my best. Understand that.

Har tillbringat hela eftermiddagen till att plugga. Skit kul. Folk verkar inte försåt hur mycket jag sliter heller. Det stör mig något enormt.

Men nu har jag i alla fal gått och blivit på mycket bättre humör eftersom att mamma kom in med ett glas med läsk och sa att jag jobbade på bra! Tidigare i dag så sa hon att jag måste plugga mer och förbjöd mig att vara någonstans ich, men nu verkar hon gladare igen vilket är skönt. ^^

Ska nog ta och vara countrylolita i skolan i morgon. Känns som det bästa alternativet för att gå på scouter i.

På onsdag så har i vi halv hemstudie dag! (a) Då ska jag tillsammans med Jackie åka in till stan för att in handla grejer till den årliga halloween festen som vi troligtvis ska ha hemma hos mig under höstlovet :3 Anledningen att vi åker så tidigt är för att det passar ganska bra tt göra det på halva hemstudiedagar. Men då tänker du: "Men varför inte göra det på höstlovet när man är ledig då? Duuh" svaret på det är för att om man åker då så är det väldigt nära Haloween, vilket gör att allt är slut och det är kaos på buttericks. Man får till och med köa in. Så, vi anser att vi är liiite smartare som väljer att åka då ^^
Har dessutom lite eget att införskaffa så det passar sig ju fin fint :D

För allas info så har jag börjat att vara lolita mer i skolan, och det har resulterat till en helt del roliga kommentarer kan jag säga xD Till exempel: "Titta där sitter piraten och prinsessan!" -Småbarn som pekar på Jackie och mig i skolan. "Du ser ut som en pralin i dag" - Extra lärare.
Hehe. det är lite kul. Har förövrigt funderat på att införskaffa mig en peruk, undrar vad folk säger då :P

I lördag hade jag en underbar dag på gröna lund med Jackie, Tisdag, Jenny och en helt del andra personer från min parallell kladd n___n
Ååå, jag köpte en asume ballong me My Litte Ponny på (ville ha en med Hello Kitty, men självklart så var dem slut '-') och sen så vann jag en liten elefant ^^ Me goes happy ^^

Träffade så klart finste Gustav också men det kan ni nog räkna ut med lilltån vid det här laget xD <3

På halloween tänker jag inte spöka ut mig så mycket som jag gjort tidigare åt eftersom jag gått och blivit allergisk/överkänslig för smink... Hell Yeah. Så jag ska vara en söt häxa n__n Ni får veta mer om mina kläder till det senare, och så kommer så klart det komma bilder efter festen (eller som tisdag säger "fekken")

Ett litet tips till er som är lite på dåligt humör eller som ska plugga, lyssna på K-Pop! Denna låt är ett exempel:
http://www.youtube.com/user/MissRosalill?feature=mhee#p/f/29/Dww9UjJ4Dt8
Eller denna, för att ta en killgrupp och en tjejgrupp ^^
http://www.youtube.com/user/MissRosalill?feature=mhee#p/f/41/XNRSLyMz2Rk

Elefanten och ballongen <3

När jag sitter och pluggar... <3

Mao <3



Kramar// Cora <3

1 comment: