Glasögon.

Har ju haft glasögon förut, men dem är inte tillräcklig starka så måste kolla upp synen igen... ewe
Jag tror att mitt syn fel kan ha förvärrats för att jag vägrar att ha på mig mina gamla glasögon. Men seriöst. Folk skrattade ju åt mig, visst jätte gulligt 6-7:an men inte 8-9:an...

Mm, smexigaste bilden, i know. Men jätte gulligt i sexan-sjuan med glasögonen och tandställningen, men inte nu.... Dom är för små dessutom! Och snea...

Ena paret som jag prövade c: 

Det andra paret jag prövade ^^

Jag prövade så klart en massa andra, men dom var inte ett dugg snygga på mig :P
Var inne i stan med Jackie i dag (a) Det var myys, vi gick och köpte en ryggsäck som jag velat ah ett tag, som är i form av en uggla :D Mwihi!! <--- Ja, jag är glad ^^

Köpte även ett par tights till halloween med spindelnät, ett par fejk brillor och en massa "pynt" till halloween festen n__n

I morgon är det torsdag och teater! Mihi, älska! Hoppas på att träffa min underbara pojkvän också! <3 Annars blir det till helgen! <3 Woop woop <3

Saknar honom sjukt mycket <3

Dags att sova snart, massa kramar! <3

Kram// Cora <3


No comments:

Post a Comment