Jag glömde inte! Jag ville bara göra ett annat sett!

Moshi Moshi! ^^

Har varit hemma från skolan hela veckan. Måndag. Tisdag. 
Kommer att stanna hemma i morgon också. Onsdag. Men om jag ska vara ärlig så är det skönt. Jag har haft en massa saker och börja nu att få ordning på mitt eget liv. Det känns bra. Har städat en massa, läst ut manuset. Börjat på en ny bok till svenskan och sen har jag så klart gjort en massa annat. 

Tror att jag ska städa lite till i morgon, göra läxor, baka (dvs om jag orkar) till halloween temat som vi ska ha på teatern, se till att min halloween outfit är klar, läsa mer i min svenska bok (recension kommer när boken är utläst.) och ja... Spela lite pet society (ett facebook spel som jag börjat nörda igen, kommer lägga ut en bild på min "avatar"/djur så nio kan se ur det ser ut, super sött). Tror det är allt jag ska göra... ^^

Sen måste jag ju också gratta min mormor som fyller år i dag! Hon tror att jag har glömt att ringa henne. Men nej då! Jag struntade i det och skriver i stället här för att skoja med henne! Jag vet att både hon och morfar läser min blogg så ja! 

[Till: Mormor]
Hej Mormor! :D
Grattis grattis! Hoppas du har haft en jätte bra dag! Och tack för blommorna (hälsa morfar det också). Massa Kramar till dig! <3 
[Från: Cora]

Sen har jag lite outfit bilder/bilder till min mormor ^^

Älskar dig mormor! <3

Skickar en puss! <3

Sugar Sugar Pose ;) <3

<3

Kramar// Cora <3

No comments:

Post a Comment