Abracadabra

Simsallabim!

Hehe, jag älskar det faktum att jag inte grjort G-Provet i No/Bioligi/Gentektik ennu, det gav mig ett alldeles lagom hål, utan att en massa folk sitter i korridoren och derpar sig. Tyst, lungt och sjönt.
Ska kanske ta och läsa vidare lite i hungerspelen. Men jag vet inte, den här boken var inte riktigt lika lätt att komma in i som i bok ett.

Har lyssnat på radio hela natten. Det var skönt att somna till. Jag vaknade till "What are words - Chris Medina" Kändes otroligt mysigt. Sen började någon som heter Robin och en annan som heter Mailin att börja prata, först bara lite så prat, sen sa dem att det skulle bli en solig dag. Då gick jag upp. Vaknade mycket tidigare än vanligt i dag. 06.30. Gick upp 06.50... Brukar gå upp ca 07.30 vilket brukar göra att jag får en aningen stressig morgon. Men i dag så kunde jag ta det lungt, ducsha fixa håret, klä på mig och säda i ordning rummet. Ville inte at det skulle se ut om hejkomochhjälpmig när älsklingen kommer. På tal om det:

2 måndader tillsammans, jag kan inte ens fatta att tiden gått så fort. Den har förendrat så mycket, jag kan känna mig lycklig. Jag kan känna mig trygg. Jag älskar dig  ♥


U got the key to my heart u know.

Men innan jag träffar honom så ska jag ju såklart ha teater! Det är så roligt! (om ni inte redan har förstått det... ^^)

Planerna in för heögen börjar arta sig nu, känns bra!

Nä, ska man ta och läsa lite endå? Aa ^^

En bild på fina Olivoa som jag tagit och redigerat  ♥

Höst  ♥ Elina tog den på ekerö precis vi bussen. Känndes ganska så roligt att stå och "posea" precis vid bussen, kan lunt säga att folk stirrade!

Kramar// Cora  ♥

No comments:

Post a Comment