Trött...

Jag har haft så mycket att göra på sista tiden så att det inte är sant... o,o
Verkligen fullt upp, hinner knappt sova och är nog sjuk egentligen men jag har inte tid att stanna hemma länge. Guuh.

Har båda NO prov och Matte prov den här veckan och känner verkligen att jag kommer att faila .-.
Men jag ska försöka plugga lite i morgon, men jag är på tok för trött i dag, och um. Ja.

Hoppas att jag överlever ännu en vecka ><

Men snart är nian över! Gymnasiet, gymnasiet, verkar verkligen ljuvligt! <3

Sitter och letar musik till mitt musik projekt just nu, slut spelet i nian. Kompa och sjung till en låt.. WOHO dans på roso! Inte .-. Jag har ingen aninging om vad jag ska välja... Help?


Alltså, den här bilden är bara så charming och helt klart underbar! Min lillasyster Ellie <3

Kramar// Cora <3

No comments:

Post a Comment