Jul jul, strålande jul!

Även om det är en dag sent (om man bor i sverige) så: GOD JUL! :D 

Hoppas ni har haft/har en bra jul! Det har jag verkligen haft. Hade en jätte mysig kväll i går när hela vår lilla släckt kom hit! ^^
Vi sjöng, spelade spel, skrattade pratar och bytte julklappar! ^^



Jag fick en massa fina saker, blev jätte nöjd! Efter som alla verkar vilja veta vad det var jag fick så:

-Rosa ballerina-aktig klänning från H&M.
-En bege kofta med "päls" krage, även den från H&M.
-Stickade röda vantar med en vit snö flinga från med flis inuti. Super mysiga!
-En väldigt fin gammal nalle med tillhörande kläder, klänning och hängselbyxor. Kärlek till den.
-En vägg klocka i gammal stil, romerska visare och klassiska svarta visare. Otroligt vacker.
-En tröja från Weekday i gått med trycket "BIG BANG"
-Ett linne från Weekday i militär grönt med knappar.
-En tröja/blus från Bodyline, rosa med puff ärmar, band som kryts på baksidan och en lite kanin på framsidan.
-En svart blus från Bodyline med guld brodyr.
-Present kort på Accesorize på 300:-
-Två julgrans prydnader i form av en älva och en pingvin på skridskor ^^
-En ryggsäck i ljus blå med blommigt mönster i form av en mus. Även den från Accesorize.
-En hjärtformad porslinsskål i ljus rosa från Ombonat.
-Lip Balm med Vanilla Ginger lukt från H&M.
-Body Lotion från H&M vanilla.
-En godig tjocktröja i mörk grå med huva, också från H&M.
-Klockradio.
-Joshi gosedjur! ^^
-En grön mariosvamp med godis i. Omnomnom, den är slut nu ><
-En röd jätte söt plånbok med vita detaljer och en lite rosett på! Från accesorize c:
-Ett blått smyckesskrin från indiska tror jag... ^^
-Pennfodral i metall med Sentimental Cirkus på, från Si-Fi bokhandeln.
-Fyrkantiga Cup-Cake formar i brunt med röda hjärtan från Lagerhous.
-Röd plåt burk med vita prickar och texten "First Aid"
-Gitarr stämmare + Ny stärng.
-En röd kamera väska.
-En burk med guldfiskar på c8
-En bak bok.
-Ett USB minne i kort storlek, så att man kan ha det i plånboken. Rosa med musse och mimmi. ^^
-Och sist men inte minst, ett riktigt fint kamera stativ! :'D Nu kan det nog bli lite ordning på bloggen igen! c:

Le Stativ


Den första dagen på lovet spenderade jag med att först försova mig på grund av att min underbar pojkvän som jag hade till väckarklocka inte hade lust att väcka mig... :P Tur för honom att jag älskar honom ändå! ^^
Så, i stället för att komma först hem till Tisdag så kom jag i stället sist xD Men vi hade en jätte rolig kväll med tacos, te, klapp byte och Wii spelande. Jag var tydligen jätte rolig när jag spelade Mario ^^'' 
Andra dagen gick till att ha sjukt ont i magen. Kunde varken gå eller så. Inte speciellt kul, men jag och mamma hann ändå fixa lite små saker som att hyra film, köpa pynt till cupcakesen och det sista julklapparna. :)
Sen var det ju Jul i går och det var otroligt mysigt. Verkligen! :) I dag har det vart en slapp dag, springer runt i min kigurumi och har fotat lite ^^ Roade mig även med att testa vad man kan göra i picnik. Det går att göra en del saker, men efter som jag inte har en rit platta så använder jag datamusen, vilket försvårar en hel del. :P

Så här såg man ut hemma hos Tisdag c:

Min extremt klockrena tröja.

Seriöst, jag bara älskar min lillebror David's min! :'D <3

Jag i min Kigurumi! ^^

Hela kigurumin. Sorry för blubbat ansikte, men blinkade olika med ögonen vilket jag såg lite sent...

Denna bild satt jag och lekte med i Picnik xD

Nu ska jag spela spel med le familja! :D

Kramar//Cora <3

No comments:

Post a Comment