Sista dagarna...

... på jullovet. :(

I dag är det bara en dag till sen börjar skolan... Usch, känner mig inte alls pepp, men i och för sig så är det bara en termin kvar på min skit skola (ursäkta alla nya elementar älskare...) och gud vad skönt det ska bli! :D
Är nyfiken på vart jag hamnar... Hoppas i alla fall att det blir bra i slutet! c:


Hänt en del sen julafton. Alltså inget hemskt... Lät nästan så... ><'

Jätte söta kakor vi fick av Gustavs låtsas mamma (ore what to say) Vanessa. Hon har gjort dem helt själv! c:



Har firat nyår med älsklingen och familjen ute på Mjölkö mitt ute i stockholmsskärgård och varit på Gustavs landställe... Någon stans i dalarna, minns inte vart. >w<' Det har i alla fall varit jätte mysigt. Vi har spelat spel, bakat och typ... Spelat Eternal Sonata (inte på landställena då...). Jag är förövrigt beroende av Eternal Sonata xD Det är så kul! Haha, Gustav blir nästan galen på mig.. Ibland! :P

Från baket på Nyårs dagen.


Har fotat en massa och en del av bilderna är Gustavs... Minns dock inte vilka han tog och vilka jag tog men aja. Min kamera! ;D

Yoshi kollar ut över landskapet i kylan <3

Så i stället för att tråka ut er med allt tjafs jag skriver så ska jag visa massa bilder! Många på Yoshi... ^^''


Skridskor! :D

Ett jätte fint och roligt spel som heter "Mayhong"? (okej,. seriöst, hur stavar man majong...)

Avslutar med en smexig bild... Ehehe ewe''' xD


Kramar//Cora

No comments:

Post a Comment