Take to the sky ~

KAOZ!

Slöjden i dag var kaoz. Men det gick bra endå. Lyckades ha syslöjd fast att jag skulle ha träslöjd! Tur att jag inte behövde ha träslöjd i dag, det är ju fredagen den 13:e! owo Satt och gjorde en "jätte fin" brodyrgrej. Ich. Så här fin xD :



Anledningen till att jag bytte... Inte namn men... Ja. I stället för att det står "Coraline, ett liv värt att leva...?" Så står det i stället "Life of the little lolita" var för att folk trodde att jag var självmordsbenägen vilket jag INTE är. Jag tänkte mer att man skulle ta reda på hur mitt liv var. Men ah. Det verkade ingen annan tycka! :P Så, nu har jag bytt.

Blir en slapp kväll i kväll tror jag, kolla på film eller typ spela eternal sonata. OCH. Så klart äta popcorn! >:3

Har inte hänt något kul i dag så tänker inte tråka ut er med en massa goja. Men här är en rolig länk. Eller två. ^^


Dem har gjort någon/några (tror jag) till klipp. Tycker att dem är ganska roliga... x) 
 Hoppas att den här helgen blir mysig. Blir en sväng till IKEA samt plugga... Om jag fattat rätt! ^^ Aja, vi får se. Så här såg i alla fall jag ut i dag:




Kramar//Cora <3

3 comments:

  1. jag vill veta allt om dina dagar syster, även de lite onödiga :P de är kul att läsa :)

    ReplyDelete
  2. Haha, okei xD Då får jag väl skriva om det då! :P

    ReplyDelete
  3. Ja, de tycker jag att du ska göra :)

    ReplyDelete