Dead By April!

Som ni säkert vet (och om inte, får veta nu), så ställde Dead By April upp i årets melodifestival! Kul med ett metall band so ställer upp och faktiskt spelar en riktig metall låt, även om jag fick en riktig: "Wtf" känsla när Gustav på tåget hem från Dalarna tryckte uppp tidningen Kupé i andiktet på mig, samtidigt som han bara: "Omg... Wtf... LÄS!" Haha. Jag trodde att om vi hade tur så skulle dem komma med till andra chansen, men tydligen hade vi mer tur än så! Dem gick hela vägen direkt till finalen, ja och Gustav satt ju och skrek av lycka i soffan! Blev verkligen jätte glada, tänker nog åka till globen för att se dem live, jag menar, det kommre bli storslaget! (även om dom inte vinner).
Här är en låt av dem om ni inte vet vilka dem är:


*bild snodd av expressen*

Den andra personen som kom direkt till final var Loréen, (Jag tror att man stavar det så) och hennes låt var faktiskt väldigt bra. Både hoppades och var ganska så säker på att hon skulle gå direkt till finalen i globen. Hon är speciell och hela numret var speciellt, men gud vad jag gillade det! :D
Så, mig glad!
Låt av henne:


Mer bilder om idag kommer i morgon, eftersom jag och Gustav vart på museum i dag! ^^

Kramar// Cora <3

No comments:

Post a Comment