Naturhistoriska riksmuséet.

Som jag sa i förra inlägget så var jag och Gustav på Naturistoriksa! Det var jätte kul, men ganska mycket folk... :/ Inte för att det var speciellt oväntat. Men i alla fall. Vi hade planerat att åka så att vi var där precis när dem öppnade, men riktigt så blev det ju inte...

På fredagskvällen var det planerat att vi skulle handla, men då vi även skulle på en liten födelsedags middag hod min bästis så hann vi inte med det! Jag undarar lite hur vi tänkte? "Ica stänger klockan 23.00, vi borde hinna!" - Hm, hey! Wait a sec... Ni är bort bjudna på middag som börjar klockan 18.00, och ni är redan sena. Eh, aja! x)
Vi fick helt enkelt handla på morgonen så vi gick upp ganska tidigt, men även då så vart vi sena. Eller sena och sena, vi hade inte riktigt någon tid att passa, men vi hade planerat att vara där när dem öppnade (11.00) för att äta och sen kolla på cosmonova (12.00).

Det var i alla fall väldigt kul att vara där, och vi hade turen att hinna se robot zoot innan det åkte vidare på sin turné jorden runt!







Gustav on le ryggrad! 8D
Fick mest mörka bilder från dino-delen, men kanske kan få upp några i morgon! ^^
Gustav igen! c:
Det var jätte vackert ute när vi skulle åka hem! ^^
Det är gustav som tagot bilden ovan. Men den var så fiin så ville lägga upp den! c:
En sneak peak på min outfit, det kommer i ett annat inlägg!


Har köpt lite grejer där också, men ha inte hunnit fote dem heller så, u will se later! :D

Kramar// Cora <3

No comments:

Post a Comment