Gymnasievalet - 12

Tänka skriva ett inlägg in för gymnasievalet i år för er som är intresserade av att veta om vad jag vill välja och så vidare.

Bilderna är från i helgen, när vi firade min lillebror! ^^

Jag kommer välja:
1. Kristofferskolan - Brommaplan - Waldorf, Estet.
2. St. Eriks gymnasium - Vid Fridhemsplan - Estet, inriktning teater.
3. Stockholms Estetiska - Liljeholmen, Trekanten - Estet, inriktning teater.
4. Media och Estitik på någon skola, men bestämmer det i kväll.

Det här är vad jag tror jag kommer välja, är ganska säker på att jag kommer att ha Kristofferskolan längsupp i alla fall, sen vet jag inte riktigt hur ordningen under blir! Men ska tänka igenom det noga i kväll och diskutera med min Mor. Så - Rapport om hur det blev kommer sen!

Jag själv tycker att det är irriterande när folk hela tiden på sina bloggar ber om ursäkt för sin dåliga uppdatering(och så uppdaterar dem en gång var annan månad typ) och det vill jag inte göre heller egentligen, men nu gör jag det. Solly.
Jag har bland annat haft ett bråk med min två av mina kompisar och så vidare så ja. Det har inte varit läge för något bloggande. Men nu ska jag försöka rycka upp mig och fortsätta skriva! :)
I morgon borde jag kunna få upp i alla fall två inlägg, ett om musée besöket med skolan i morgon, sen är du det ju alla hjärtans dag i morgon, då ska jag och min fina pojkvän ut och äta och ha det mysigt! Längtar! :D

Nu ska jag ta och hjälpa min lille bror med en kalas-inbjudan, sen gymnasieval och tillsisst sova! Hoppas på att få sova riktigt bra i natt... Skulle behövas! ;)



Kramar// Cora <3

3 comments:

  1. JAAA OFFER SKOLAN! <3 Har också den som mitt första val, fast jag har waldorf natur/waldorf ordinarie (Den har två namn) :)

    ReplyDelete