Bästa animen!

Har varit hemma hela dagen på grund av mensverk! Det är så jobbigt, har så sjukt ont, men som tur är så brukar det bara vara första dagenb som det är så för mig.
Så, det hände inte riktigt så mycket på internet så jag bestämmde mig för att kolla på anime, och det blev min favorut serie "Ouran High School Hoist Club". Jag äslakr den, den är rolig, flummig, glaen, vackerm romatisk, spännande. Gaah, allt! M;en sen insåg jag att det inte var så mpnga episoder som jag trott, och den tog slut! ;w;
Fatta, att den just den mest underbara serien ska vara så kort! D:
Men ah, im du inte kollat på den, gör det!
Ja, det är alltså vad jag roat mig med i dag, fast nu senare på kvällen har jag ju stalkat folk på internet och allmänt larvat mig.



Kramar// Cora <3

2 comments:

  1. Hej :) Tänkte bara säga att jag VERKLIGEN rekommenderar den här lotionen när mensverken tittar fram. Den hjälper SJUKT bra!!

    http://drhornegards.hemsida24.se/store/p/0/mensv%C3%A4rkslotion-24445

    ReplyDelete