Lite mer anime...

... tror jag kommer bli en nörd om jag ska fortsätta så här! Haha. ^^
I dag gick jag till skolan även om min magen inte var jätte trevlig på morgonen heller, men jag var gabska säker på att det skulle gå över. Det brukar bara göra så där sjukt ont första dagen, men så klart så gjorde det sjukt ont i dag också! Så, det var bara för mig att pallra mig hem igen, har inget buss kort just nu heller (då jag, klantig som jag är, har förlagt det någon stans), så jag fick lov att gå hem. Men det var ganske så skönt faktsikt. Liksom mysigt.

Solen sken och jag fick världens vår feeling, och jag blev så lycklig! Även om man kanske inte märker det så hamnar man (i alla fall jag) i någon for av depp tid, även om man så klart inte är deppig hela tiden. Jag blev bara så lyclig på vägen hem, fåglarna flög runt om kring mig och kvittrade, solen sken och isen började smälta bort så manb kunde så gräs komma upp ur isen. Dock var det väldans halt på vägen hem så fick gå jätte långsamt.

När jag kom hem gjorde Tomas (mammas "nya") lunch till mig, sen gosade jag upp mig i sängen och började kolla på en "ny" (ny för mig) anime, som heter Fruits Basket. Den är jätte söt, men jag gillar nog fortfarande Ouran High School Hoist Club bättre! ^^





Kramar// Cora <3

No comments:

Post a Comment