Dessa har jag köpt på lovet ~

LOV! Yay, shoppa! :D

Även om lovet har tagit slut så tänkte jag visa lite av grejerna jag köpte! ^^


Böcker från bokrean! ^^


Nintendos 3DS, rosa! :D (Köp dem inte begangnat, det är verkligen inte värt det!)


En rosa skjorta från H&M med matchande rosa byxor! xD Känns lite knas, men det var fint! ^^ Fick dem och böckerna av min mormor! <3


En jätte söt basker som jag fick av min lilla syster Ellie! <3


Köpte den här, för jag har velat börja kolla på den animen länge... Jag råkade dock missa att det stod "season 2"... -.-''' Akward.


CHOCOPA! <3


KERA! Det är verkligen en bra tidigt och man får så sjukt mycket tips på olika klädkombinationer och frisyrer, skulle verkligen vilja tipsa om den. Kan köpas på Sf-Bokhandeln för 110!



I guess det var allt! :D
Kramar// Cora <3

No comments:

Post a Comment