Fixat bland hyllorna!

Tog mig tid att fixa bland mina hyllor under går dagen! Nu ser det mycket mer städat ut! ^^
Jag använder den ena hyllan till mina böcker framförallt, men har även två hattar och en stor rosa gosedjur's kanin där. Den under hyllanhar jag mina samlingar på och en bild som jag bara tycker är allmänt fin. I samlingarna finns det: Godisbrukar (speciella, ni ser på bilden vad jag menar) och nya en kronor, alltså dem som är randiga. Lite små saker att samla på!
Har lite annat på den hyllan också som bara står där och ser bra ut! xD




Den här är en av det senaste som kommit till hyllan. Egentligen är det Gustav som betalat dem, även om jag är super förtjust i dem... Lite orettvist att dem står hemma hos mig kanske, men inget mig emot! :D


De andra! OvO Finns en med pacman också... Men h*n kom inte med på bild... :P


Blommor på burk, first aid låda och liten söt flikka! :3


Kramar// Cora <3

2 comments: