Grejerna har kommit! :D

Nu har tre av sju saker kommit hem till mig! ^^ Båda bolerona och blusen! :)
Blev strul med bäställande av klänningarna så jag fick tillbaka pengarna... Men ska skicka dem till ett annat konto och så hoppas jag att klänningarna kommer i väg med en gång... Vill ha dem nu! ><

Men i allafall, dagen började med att jag var sur som ett åsk bi (så kan man väl inte säga...?) och lyckades dessutom välta ut ett glas med vatten. Inte kul, med tanke på humöret. Men sen kom jag i väg till skolan i alla fall och i dag hade jag fyra olika nationella prov! Först tre muntliga (matte, svebska och engelska) och sen hade jag ett matte till, ett skrifltigt då. Hade nämligen missad det under den sagen som de andra skrev det. Det var förvånandsvärt enkelt och det gjorde jag klart på en halv timme i stället för EN och en halv timme... Och jag är inte ens bra på matte! xD Feels good~

Sen har jag varit hemma, ätit nudlar, lyssnat på musik och nördat med en hel del.. ^^






Derp picure... Sorry i know... ><

Kramar// Cora ♥

1 comment: