Dags för en förändring!

Jag har fixat till min blogg lite för att den ska passa mig själv lite mer. Det får duga just nu men det är några små saker jag vill fixa men inte vet hur än så länge. Tror jag ska kolla det med min smarta lilla syster. Anyway, jag har tänkt att jag inte ska blogga om mitt liv hela tiden utan även skaffa mig lite nya saker, inom min intresse-ram såklart. Jag kommer att ha dessa nya rubriker/kategorier i min blogg:

  • Those Clothes! Denna rubrik kommer innebära att jag lägger upp bilder på en outfit som jag under dagen har snubblat över och verkligen gillar. Som lite inspiration för er och för mig. 
  • Look at that! Look at that kommer att vara inlägg om antingen klipp eller bilder som jag hittat och vill säga något särklit om, det kan vara något sött, något roligt eller något rent av otroligt.
  • Lyssna och njut! Min musik smak kan vara väldigt intressant så därför tänkte jag att jag i bland skulle ge er ett litet youtube-klipp med en låt som jag tycker lite extra mycket om för tillfället. 
  • Omg, so tasty! Mat, vem gillar inte att äta en massa gott och pröva nya recept? I do, so i'll give you some tasty stuff! 
  • Noveller och Recensioner. Jag skriver ju en hel del, och jag kollar på mycket film och en och en annan bok slukar jag. Så under denna rubrik kommer ni hitta recensioner av olika saker samt några av det texter som jag skriver.
En snabb bild på godis som jag hittade i en liten butik i stan, dem har en hemsida också. (Kan ni se att det är Wonka godis? ^^) http://www.usagodis.se/


Tänkte att då jag har vart så dålig på att blogga på ett tag, ehehehe (jag har fått en del söta klagomål. <3), så ni ska få en snabb genom gång om vad som hänt: 
Jag vet vilken linje det blir på gymnasiet och det kommer bli florist på John Bauer i Liljeholmen. Jag har läst ut snart två böcker som det blir recension av, jag och Gustav har vart tillsammans i 11 månader (om några dagar), jag hart vart på mitt landställa (där jag befinner mig nu), vart på vässarö, haft filmkväll, spelat en massa tvspel, ätit sjukt mycket, shoppat lite och där tog listan slut. Typ. Så, nu ska jag ta mig i kragen ocg börja få den här bloggen bättre än vad den var tidigare! 

Kramar// Cora 

3 comments:

  1. Jag ska börja kolla din blogg, och kommentera oftare <3

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ska nog också rusta upp min blogg med nya bilder och så. Kolla och kommentera gärna <3

      Delete