15/05-11

God morgon! Eller kväll kanske..... ^^

I dag har jag haft en riktigt trevlig dag! ^^

Jag vaknade upp i en kaotisk bäddsoffa Vela och Jackie, efter en, spännande, läskig, äcklig, härlig och sjukt kul dag innan.

Vi gick upp och åt en god frukost men jag och Jackie behövde lämna hyfsat tidigt för Vela skulle till akuten med sitt knä. Det visade sig att det hade fått en infektion så hon sak gå på kryckor och medicin i några veckor nu. Jag hade rätt. Ingen. Stackars Vela -Syster <3

Sen åkte jag hem till Olli. Först spelade vi sims, det var kul :3
Sen spore! (in my <3) Spore är så sjukt kul spel! Jag vill så ha det! :D
Efter ett tag tröttnade vi på allt spelande så vi var ute och plockade blommor. Men det gick otroligt snabbt så vi bestämmde oss för att göra smycken istället! :D

Jag gjorde ett armband och Hon hjälpte mig liite, sen tror jag hon på började ett halsband med koral färgade pärlor <3

Mitt armband som jag gjorde! ^^<3

Ja, sen har jag druckit te och suttit hemma och skrivit novell :D (Novellen kommer kanske)

Kramar //Cora <3

No comments:

Post a Comment